keskiviikko 10. elokuuta 2022

Viimeinen postaus (ei blogiin)

Minulla on elämässäni muutamia ohjenuoria ja yksi niistä on, että pyrin karsimaan elämästäni asioista  jotka tuovat enemmän negatiivisia tunteita kuin positiivisia. Tästä syystä olen päättänyt ottaa etäisyyttä rakkaaseen BDSM-yhteisöön. Päätökseeni ei liity mitään dramatiikka tai viime aikaisia tapahtumia vaan se on ainoastaan pidemmän ajan ja pahanolon tulos. 

Konkreettisena toimena se tarkoittaa, että tämän postauksen jälkeen poistan tunnukseni BDSM-baarista ja jatkossa entistä vähemmän osallistun myöskään pääkaupunkiseudun tapahtumiin. 

Miksi sitten edes avaudun tästä? Yhteisömme on antanut minulle paljon. Koen olevani etuoikeutettu niistä kaikista tapahtumista ja ihmisistä jotka ovat suoraan tai välillisesti tuoneet iloa elämääni skenemme läpi. Minulla on yhteisössä paljon ystäviä ja paljon paljon enemmän tuttuja, niin olkoon tämä selityksenä häviämisestäni heille. 

Toivoisin ympärillemme ymmärrystä ja itsetutkiskelua. Hyvin harvoin asiat ovat mustavalkoisia. Emme voi mitenkään ymmärtää ympäristöämme, vaikka niin helposti luulemmekin, ennen kuin ymmärrämme itseämme. 

Minä tulen jatkossa keskittymään entistä enemmän positiivisiin asioihin elämässä ja suosittelen sitä ihan kaikille.

Positiivisia asioita toivotellen,

Peikko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti