maanantai 5. elokuuta 2024

Kivojen ihmisten kanssa voi tapahtua kivoja asioita

PerusPirkosta kuoriutui alistettava masokisti varsin nopeasti ja dynamiikka välillämme oli hyvin toimivaa. Pirkko pistelee välillä täysillä vastaan ja hänen katseensa yritti samalla tappaa minut. Hän usein upottaa "vihaiset" silmänsä minuun, jotka huutavat "et voi tehdä noin minulle", mutta minä näen niiden lävitse ja vastaan kahta kovemmin. Joskus saatan tiukalla hetkellä, hänen silmien iskiessä tulta, silittää hellästi hymyillen hänen poskeaan ja sanoa "voi pientä". 

"Vittu, toi on ärsyttävää!". 

"Muualla saat kiroilla, mutta minun luona käyttäydytään nätisti ja siihen ei kuulu kiroilu.", on vastaukseni toistuvasti kun upotan hampaani häneen. Ja kyllähän Pirkkokin kesyyntyy ja oppii tavoille, vaikka saman oppimiskäyrän käymmekin lävitse joka tapaamisella. Kuitenkin olen jo huomannut, että V-sana on muuttunut "Vitsiksi". 

Meidän dynamiikka ei perustu pelkästään kesyttämiseen, vaan nautimme paljon keskusteluista ja erityisesti seksuaalisuuden, kinkyyden, fantasioiden ja valtasuhteiden pohtimisesta. Koen olevani jonkin sortin henkinen ja fyysinen menttori Pirkolle ja nautin kyllä tästä matkasta suuresti ja olen varma että tunne on moleminpuoleinen. Olenpas jossain yhteydessä ulkopuoliselle puhunut Pirkosta menttoroitavana, mutta tähän palannen seuraavassa tekstissäni. 

Joissain keskusteluissamme puhuimme fantasioista ja muistaakseni tässä yhteydessä Pirkko mainitsi, että voisi olla upeaa olla kahden miehen käytettävänä. Koska Pirkko on bloginsa lukenut heitin ilmoille  täkyn, että minäpä voin kutsua joskus Insinöörisian kylään, niin saadaan sinulle kiva kokemus. 

- "Jos minä tulen tänne ja tuolla sohvalla istuu joku toinenkin mies, niin minä juoksen varmasti karkuun..."

- "No sittenhän sinut pitää laittaa etukäteen kunnolla kiinni, jottet pääsisi karkuun..."

- "MMMMmmmmmmMMMMM", vastasi Pirkko, kuten hän aina tekee kun joku ajatus tuntuu hänestä liian hyvältä. 

Meillä oli Pirkon kanssa treffit. Kuten yllä kerroin, niin dynamiikkamme ajoi meidät painimaan toviksi futonille, jonka seurauksena Pirkko oli voimaa käyttäen kiinnitetty tiukasti mahalleen X-asentoon. Kaivoin lempipiiskani ison floggerin ja ratsupiiskan esiin vuorotellen niillä pitkin Pirkon takamusta. Välillä kivun yltyessä suureksi pysähdyin ja upotin sormeni häneen hellästi kiusotellen, kunnes taas hetken päästä olin piiskan päässä. Pirkko ulisi ja hymisi nautiskellen tästä kokemuksesta ja mikä parasta minulla oli melkein vapaat kädet piiskailla, koska Pirkko myös rakastaa jälkiä. 

---

Pirkon silmin.

Pahus Peikon puhelin soi kesken kivan piiskamisen ja hän sanoi vastaavansa siihen. Ärsyttävää kun oli kaikkea kivaa juuri menossa. Kuulen sanat, "Moikka sika. Aij sä oot pihalla. Haluatko tulla sisälle katsomaan ja käsittelemään Pirkon persettä". Hah, kylläpä Peikko on nähnyt vaivaa sen eteen että toivoo minun säikähtävän ja luulevan että tänne tulisi joku. Peikko jatkaa puhelua ja tulee istumaan naamani eteen. Hän laittaa peniksensä minun suuhun ja jatkaa muina miehinä juttelua. "Mä laitan peniksen tämän Pirkon suuhun niin on kivempi jutella. Sika lähettää terkkuja ja käskee imemään hyvin!" Niin varmaan, mutta imen minä silti. Peikon penis kovettuu suussani ja en pysty enää keskittymään heidän keskusteluihin. Yht'äkkiä Peikko nousee ja sanoo "okei mä tulen avaamaan oven". Makaan yksin asunnossa ja mietin, että kylläpä hän jaksaa todellakin nähdä vaivaa minua pelotellakseen. Hetken päästä ovi käy ja kuulen vieraan äänen eteisessä. Lävitseni vyöryy tuhat tunnetilaa kauhusta äärimmäiseen kiimaan ja mielihyvään. Niinhän se Peikko sanoi, että minut pitää laittaa kiinni jotten juokse karkuun.

Peikko tulee viereeni ja varmistaa, että kaikki on ok. Hän kysyy haluanko jatkaa ja minä saan aikaiseksi minun perus vastaukseni "MMMMmmmmmMMMMM". Onneksi hän tietää mistä se tarkoittaa. Peikko ja Sika istahtavat eri puolelle viereeni. "Pirkko tässä on sika, sika tässä on Pirkko". Asennostani johtuen en näe Sikaa, mutta saan mumistua jonkun vastauksen. Tunnen vasemmalla puolellani uuden kosketuksen, mikä piirtää pitkin selkääni, mutta palaa nopeasti silittämään pyllyäni. Muistan Peikon kertoneen, että Sika on pyllymiehiä ja nyt ymmärrän sen hyvin. Sika selkeästi käyttäytyy hyvin korrektisti ja silittää minua ihanasti, kun taas Peikko välillä hakkaa pyllyäni lujasti ja sormettaakin  rajusti. Antaudun tilanteella täysin ja nautin tästä kokemuksesta. 

Hämmästelen kuinka rennosti pojat ovat kimpussani. En kuule heidän äänessään mitään egoilua, mustasukkaisuutta tai muutakaan outoutta. Vähän kuin he katsoisivat hyvää leffaa yhdessä välillä kommentoiden tapahtumia. Tuntuu ihanalta olla vaan kohde kun kaksi miestä puhuu minusta ikään kuin en olisi edes paikalla ja samalla tekevät minulle mitä haluavat. 

Jonkun ajan päästä he lopettavat ja tulevat makoilemaan viereeni. Sika vasemmalla puolen ja Peikko oikealle. Tuntuu jotenkin uskomattomalta, että tällaista voi tapahtua ja minä olen tässä mukana. Juttelemme rennosti vähän kaikesta, mutta hassusti minä olen se joka on jokaisesta raajastaan kiinni ja osallistun keskusteluun lähinnä mumisten tyynyyn. Hetken päästä Sika poistuu ilman, että olen edes nähnyt hänen kasvojaan. Peikko saattaa Sian pois makuuhuoneesta ja kuvittelen Sian lähtevän kotiin. Kuulen kuitenkin keskustelun mikä alkaa Sian sanoin "Sä lupasit tarjota mulle teetä?".  Makaan kiinnitettynä sänkyyn ja kuuntelen ääniä keittiöstä ja mietin mitä täällä tapahtuu. Ilmeisesti Sika saa teensä sillä hän sanoo nauttivansa sen sohvalla. "Pitäkää hauskaa", kuulen Sian sanovan.  Peikko palaa luokseni ja todellakin pitää kustannuksellani hauskaa, mitä buustaa ajatus siitä että Sika kuulee ulinani. 

Viikkoa myöhemmin Peikko järjestää illanistujaiset kinky ystävilleen. Hän on kutsunut minutkin mukaan, mutta en tiedä uskallanko mihin minulla on syyni.  Haluaisin kuitenkin osallistua kovasti, koska uskon, että tämä tulee olla polkuni. Istujaisten aamuna viestitän Peikolle että haluan tulla. Tulen paikalle viimeisenä, koska Peikon vinkistä halusin leipoa Sialle pullaa (mikä onkin oma hauska tarinansa). Soitan ovikelloa ja Peikko tulee hymyillen avaamaan oven. Näen kuinka yksi mies nousee sohvalta, tulee luokseni ja sanoo "Moikka minä olen xxx, me ei ollakaan tavattu."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti