tiistai 28. elokuuta 2012

Blondi: Sidottuna olemisen nautinto (Huom! Teksti ei sisällä seksiä ☺)


Olemme pitkään Peikon kanssa toivoneet, että joku opettaisi meille lisää sidontaa. Tai Peikko lähinnä, koska minun ei tarvitse osata sitoa. Toki nautin sidottuna olemisesta, joten asia on ollut myös minun intresseissäni. Peikko tuntee erään taitavan köysi-ihmisen, johon minäkin olen saanut mahdollisuuden tutustua aivan muissa kuin sidonnan tai pervoilun merkeissä. Köysi-ihmisestä on tullut minulle lyhyessä ajassa hyvin läheinen, keskustelumme ajelehtivat laidasta laitaan. Sitomisen lisäksi Köysi-ihminen tekee muutenkin töitä käsillään, ja on säännöllisesti hoitanut minua. Hänen kosketuksensa on minulle tuttu, turvallinen ja miellyttävä eikä siihen liity mitään seksuaalista. 


 
Mietteissämme on ollut toteuttaa sidontaworkshop, jossa Köysi-ihminen toimisi pääsitojana ja opettajana, Peikko saisi opiskella sidontaa itse kokeilemalla ja minä saisin kunnian toimia sidottavana. Tänään workshop vihdoin toteutui, ja kirjoitankin tätä tekstiä hieman hajamielisenä oltuani melkein kolme tuntia eri tavoin sidottuna. Ensin paikalle saapui Peikko, joka katseli tietokoneelta urheilua samalla kuin huolsi omia köysiään. Vitsailinkin, että yleensä kai miehet juovat olutta samalla kun katsovat urheilua, meillä öljytään köysiä. Peikon hurratessa urheilua minä vaihdoin päälle ihonmyötäiset trikoot ja hihattoman paidan sekä lämmittelin lihakset venyttelemällä ne kunnolla. Lisäksi panostin päivällä erityisesti syömiseen ja nesteen nauttimiseen, koska tiedän, että verensokerit alhaalla olen huonoa seuraa kaikille ja nestehukka saa lihakseni kramppaamaan. 


 
 Kokoonnuimme minun luonani, koska asuntoni on tilava ja asun yksin. Häiritseviä tekijöitä ei ole. Lisäksi totesimme, että vanhan asuntoni lautalattia sopii erinomaisesti sitomisalustaksi kauniin visuaalisen ilmeen vuoksi. Jännitin tilaisuutta jonkin verran etukäteen, vaikka olin keskustellut siitä paljon sekä Köysi-ihmisen että Peikon kanssa. En tiedä, mitä jännitin, mutta olin hermostunut ennen sitomisen alkua. Ehkä katsottavana oleminen jännitti eniten, toki myös tilanteen intiimiys. 



Kun ihanainen Köysi-ihminen aloitti työnsä ja opastamisen, hävisi jännitys heti. Toiminnan keskiössä olivat sitominen, köydet, solmut, sidontojen funktionaalisuus ja muut minulle täysin mielenkiinnottomat asiat. Kyse ei ollut alistamisesta eikä alistettuna olemisesta. Köysi-ihminen sitoi ja opasti ensin, Peikko teki perässä. Sidottavana oleminen oli täydellisen rentouttava ja vapauttava kokemus mielelleni, vähän meditaatioon ja joogaharjoitukseen verrattava. Puhuimme ja nauroimme paljon, pidimme taukoja, joimme kahvia, Peikko otti valokuvia. Kävin välillä peilin edessä kääntyilemässä ja ihailemassa sidontojen kauneutta ja taidokkuutta. 



Melko notkeana ihmisenä nautin sidottuna olemisesta myös fyysisesti. Lihakset saivat kivaa jumppaa ja venyttelyä, nivelet pääsivät myös sopivasti töihin. Sain oleilla pidempään muutamassa sidonnassa, jossa selkeästi viihdyin ja huomasin, että päässäni ei juuri liikkunut mitään kun makoilin paketissa lattialla. Köysi-ihminen ja Peikko puhuivat jotain, mutta en juuri rekisteröinyt heidän puheitaan. Välillä Peikko silitti poskeani. 


 


Nyt lihakseni ovat rennot mutta väsyneet, samoin mieli. Vaikka kokemus on oli rentouttava ja nautittava, huomaan olevani väsynyt. Samalla tavalla väsynyt, kun kävelee ulos tunnin kokovartalohieronnasta tai syvävenyttelystä. Onneksi kalenterissani on loppuilta tyhjää, joten saan nauttia olostani ja tyhjästä päästä. Taidanpa kaivaa kaapista esille salmiakkipussin ja nauttia hyvästä kirjasta.



Kiitos kultaiselle Köysi-ihmiselle ainutlaatuisesta kokemuksesta!



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti