tiistai 18. kesäkuuta 2013

Blondi: Kun voi vaan päästää irti

Leikimme ensimmäistä kertaa sitten viime viikon parisuhdekeskustelun. Peikko on pureskellut rintani ja klitorikseni helliksi ja työntyy sisälleni. Jättää paidan päälleni rintojen yli vedettynä ikään kuin merkitäkseen, että minun nautintoni ei juuri häntä kiinnosta. Nai minua. Katselemme toisiamme koko ajan silmiin. Peikko laukeaa vatsalleni. Katselen spermaa vatsallani puoli-istuvasta asennosta.

Peikko hakee arkusta hyrrän, avaa jalkani ja laittaa hyrrän hellälle klitorikselleni. Katsoo minua lempeästi. Levittää spermaa vatsalleni ja hävylleni. Peikko tietää, mitä minä haluan. Tiedämme kumpikin. Tiedän myös, että joudun pyytämään. Nöyrtymään saadakseni sen mitä haluan. Viime aikoina Peikko on ollut uudella tavalla jämäkkä ja vaativa. Ei ole antanut minulle yhtään siimaa. Ja se on tehnyt minulle hyvää.

Kiltti? Katselen spermaa vatsallani ja Peikon kättä. Kiltti mitä? Sormet. Haluatko sä mun sormet sun sisälle? En. Kun kasvoille. Laitanko mä tämän toisen käden vai? Tämä on kuule ihan kuiva. Katso nyt kun toi sperma kuivuu sun vatsalle. Sun täytyy pyytää, jos sä haluat jotain. Mä haluan sua mun kasvoille. Nyt sä sanot sen sanan, mitä sä haluat. Sun. Spermaa. Mun. Kasvoille. Saan sanottua sana kerrallaan.

Peikko kaapii spermaa vatsaltani ja sotkee sitä kasvoihini. Hiuksiini. Naps. Jotain tapahtuu päässäni. Korvien välissä. Olen yht’äkkiä irti kaikesta. Täydellisesti omassa maailmassani. Peikko läpsii minua lujaa kasvoille. Käyttää kasvojani. Käyttää minua. Koko ajan silmiin katsoen.

Työntää minut tiukasti puoli-istuvasta asennosta selinmakuulle. Laittaa kätensä sisälleni. Nai minulle kädellä ja hyrrällä yhden isommista orgasmeista, mitä koskaan olen saanut. Ehdin ja pystyn hädin tuskin kysymään lupaa. Orgasmi nostaa minut linkkuun sängylle istumaan. Taivun kaksin kerroin Peikon päälle. Huudan. Huomaan myös itkeväni. Olen niin hellänä, että vetäydyn pois Peikon käden ja hyrrän ulottuvilta. Joko sulle riitti? Jooh. Peikko laittaa hyrrän yöpöydälle. Istun sängyllä kasvot, paita ja rinnat spermassa omassa kuplassani.

Peikko katsoo minua silmiin. Taputtelee poskiani. Nyt sä olet kyllä ihan kuin sellainen. Tekisi mieli sanoa, mutta en sano. Likainen, sotkuinen narttu. Sanoo Peikko kuitenkin. Tällä kertaa päässäni tapahtuu isompi napsahdus.

Valun syvemmälle. Sano. Saan huokailtua. Mielessäni ajattelen, että sano kiltti, sano, sano ihan mitä tahansa. Peikko jatkaa nimittelyä. Lyö lujasti kasvojani ja rintojani. Pikku narttu. Sotkuinen ja likainen. Tahmainen. Kasvot spermassa. Käytettynä. Katsoo minua koko ajan lempeästi silmiin. Hellittelee kauniimmin kuin kukaan koskaan aikaisemmin.

Hetki on ohi. Peikko vetää minut kainaloonsa. Tärisen siinä pitkään. Saisinko kiltti piiskaa? Ei, tänään sä et saa piiskaa. Mä en halua enkä uskalla piiskata sua. Koska sä olet saanut tänään niin paljon uutta sulateltavaa. En jaksa protestoida, koska olen jo vajoamassa uneen. Nukahdamme Peikon kanssa sylikkäin.

Heräämme. Mulla oli kulta tosi ihanaa. Olin niin irti kaikesta. Ja tulin ehkä lujempaa kuin koskaan. Mutisen Peikon kainalosta. Kasvot ja hiukset tahmaisina. Likainen paita edelleen rintojen yli vedettynä. Sä olet tuollainen hassu, kun sä tykkäät, että sua sotketaan. Ja läpsitään. Jooh. Ja nimitellään. Työnnyn syvemmälle Peikon kainaloon enkä kykene sanomaan mitään. Peikko nauraa ääneen. Mä arvasin, että sä reagoit noin kun mä sanon tämän. Olen turvallisesti syvällä kainalossa, kasvot punoittaen. Sulattelen tapahtunutta. Vaikka leikki on ohi, on tilanne vielä latautunut ja ilmassa on paljon sähköä.

Mä alan nyt lähteä. Sun kannattaisi varmasti mennä nyt suihkuun pesulle, tai sun työkaverit ihmettelevät huomenna sun kasvoja.

Vedän paidan alas ja kömmin sängystä eteiseen saattamaan Peikkoa. Hän läpsii kevyesti häpyäni. Oho, sä oletkin herkkänä. Hassu, hassu sotkuinen tyttö. Ihanalla tavalla hassu. Taputtelee hellästi poskiani. Silittelee kasvojani ja hiuksiani. Ja lähtee. Ja tiedän, että hän rakastaa minua juuri tällaisena. Sotkuisena, hassuna tyttönä.

Olemme muutaman kerran keskustelleen nimittelystä. Verbaalisesta nöyryyttämisestä. Ja siitä, että todennäköisesti pitäisin siitä. Nimittely ja verbaliikka ovat kuitenkin vaikeita alistamisen muotoja. Taitolaji. Miten tehdä se tarpeeksi varovasti alkuun, koska sanoja ei saa vedettyä takaisin? Missä kohtaa luottamus on niin vahva ja missä kohtaa tuntee toisen niin hyvin, että uskaltaa käyttää sanoja, jotka pervokontekstin ulkopuolella ovat yksiselitteisen tuomittavia? Missä kohtaa rakkaus on niin vahvaa, että kun sanoo toista pikku nartuksi, voi olla varma siitä, että toinen pitää sitä kauneimpana asiana maailmassa?

Olen aina pitänyt siitä, kun Peikko puhuu minulle leikin aikana. Kertoo, mitä tulee minulle tekemään. Käyttää sanoja. Olen rohkaissut Peikkoa puhumaan. Kertonut, miten paljon siitä nautin. Mitä se minulle tekee. Miten se, kun hän sanoo minua pikkuiseksi, tytöksi, raasuksi antaa minulle luvan olla oikeasti pieni ja hauras. Antaa minulle luvan taantua lapsen tasolle, luottaa ja päästää irti. Itsestäni. Kontrollista. Kaikesta. 

*****

Välihuomautus: teksteistämme tuli kovin samanlaiset, sillä kirjoitimme samasta tapahtumasta vieläpä samaan aikaa tietämättä, että toinenkin kirjoittaa.

*****

Toiset kasvot: Peikko kertoo (alkuperäinen otsikko: Eritteellinen tuokiokuva)

Blondi makaa selällään ylävartalo koholla nojaten kyynärpäihinsä. Hänen silmänsä ovat teelautasen kokoiset ja mieli jossain kaukana omassa tilassaan. Hän yrittää viestittää minulle jotain mitä hän haluaisi minun tekevän. Blondi tietää, että minäkin tiedän mitä hän haluaa, mutta en halua päästää häntä niin helpolla.

Levitän lämmintä spermaa sormillani hitaasti hänen vatsallaan. Vien sitä rinnoille ja kovettuneen nännin yli. Blondi seuraa katsellaan vaikka näyttääkin katselevan näkemättömin silmin.

- Haluaisitko jotain muuta? Kysyn kiusoitellen.

Blondi kääntä katseensa kohti kättäni, jonka jälkeen tekee jonkinmoisen vinkkaavan eleen silmillään.

- Sormet sisääsi?

Blondi puistelee päätään tiukasti. Jatkan sperman levittelyä hänen vatsalleen ja rinnoilleen.

- Autan vähän. Sano haluaisin.

Blondi katselee epäuskoisena käsiäni ja silmäpeli on valtaisa.

- Sä jäät ilman jos et nyt aukaise suutasi. Tämä kuivuu tähän pian. Sanon ja jatkan levittelyä.

Vien nopeasti käteni hänen poskelleen aivan kuin levittäisin spermaani hänen kasvoihinsa. Blondi sulkee silmänsä ja huokaisee välittömästi syvään ja nautinnollisesti, mutta avaa pian silmänsä, kun käteni ei koskekaan hänen poskeaan.

- Tätäkö haluat?

- Kyllä, blondi vastaa varovasti.

- Sano se!

Pieni mietintätauko blondin kootessa itseään ja ponnistaessaan häpeän seasta sanat ilmoille.

- Levittäisitkö kasvoilleni?

- Millä? Esitän huonosti mutta tarpeellisesti tyhmää. 

- Kädelläsi 

Tällä kuivalla kädellä? Jatkan esitystäni ja nosta kuivan käteni hänen eteensä.

Ei kun toisella.

- Mitä minä levitän?
  
Blondi käy taistelua itsensä kanssa. Hän haluaa yli kaiken, mutta ei kehtaa sanoa, ja toivoo että toimisin enkä keskustelisi. Häpean puna nousee hänen poskilleen, koska sitä yhtä sanaa on niin vaikea sanoa tässä yhteydessä ääneen. Blondi koettaa kiertää ongelman ja vastaa.

- Sinua.

- Sano, mitä haluat että levitän! Sanon määrätietoisesti, tiukasti ja käskevästi.

Sisäinen taistelu käy kiivaana, mutta näen jo maalisuoran. Tiedän, että sana tulee pian. Häpeän puna vaihtuu blondin kasvojen pääväriksi, ja sana pulpahtaa hänen suustaan hiljaisena.

Spermasi.

Samalla hetkellä sotken molemmat käteni spermaani ja levitän sitä voimakkaasta blondini kasvoihin. Vedän käteni pitkin poskia, nenän ja suun yli. Taputtelen hänen poskiaan. Teen saman uudestaan monta kertaa. Jokaisen kosketukseni alla blondi vavahtelee ja valuu syvemmälle tilaansa. Jos haluaisin väittää näkeväni tilanteen, jossa mieli päästää irti, on se tilanne vahvasti kanssamme nyt.

Työnnän sormet hänen sisäänsä ja aloitan voimakkaan liikuttelun. Blondi voihkii ja kiemurtelee voimakkaasti allani. Pikaisen hetken kuluttua hän alkaa hokea. Saisinko tulla, saisinko tulla, saisinko tulla?

- Ole hyvä. Vastaan hiljaa.

Blondi räjähtää edessäni. Hänen jalkansa potkivat ilmaa ja peittoa. Hän pakenee peruuttaen, potkien ja käsillä vetäen kohti sänkymme päätyä. Hän nousee sängyn takana olevaa seinää vastaan eikä pääse kauemmas. En irrota sormiaan hänen sisältään. Blondi tulee, tulee, tulee ja itkee.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti