tiistai 8. lokakuuta 2013

Blondi: Kuittailua

Olen ollut puutteessa. En niinkään seksin vaan käyttämisen puutteessa. Olemme Peikon kanssa olleet tämän viikon niin väsyneitä, että lähes jokailtainen seksi on jäänyt väliin. Olemme viettäneet kuitenkin paljon aikaa toistemme iholla. Arjessamme on paljon koskettelua ja hellyyttä. Iltaisin silittelemme toisiamme pitkään, myös niinä väsyneinä iltoina. Nukahdamme lähekkäin. Aamulle kiehnaamme kellon soimisen jälkeen sylikkäin ennen kuin nousemme ylös.  Meistä kumpikin nukkuu yhteisessä sängyssä todella hyvin. Peikko uniongelmaisena nukkuu levollisemmin ja paremmin kuin vuosiin. Minä nukun muutenkin kohtuullisen hyvin, jos vain maltan mennä ajoissa sänkyyn ja keskittyä nukkumiseen. Tällä hetkellä meillä on joku sellainen rauha toinen toistemme vieressä, että nukkuminen on helppoa. Joten olemme panostaneet siihen. Nukahdan kuin pieni lapsi, nukun koko yö sikeästi heräämättä ja havahdun aamulla sarastusvaloon.

Meille on Peikon kanssa muodostumassa arkeen kiva leikkirytmi lapsen harrastusten mukaan. Toki aikaa saisi olla joskus enemmänkin kuin se muutama tunti, mutta yritän olla kärsivällinen J.

*****

Peikko tulee töistä kotiin. Istun keittiön pöydän ääressä juomassa kahvia. Halaamme hetken, ja Peikko työntää kätensä paitani sisään. Puristaa lujaa nänneistä. Silittelee kasvojani ja kaulaani. Läpsii poskeani hellästi. Kunnes tunnen kovan, terävän – mutta nautinnollisen iskun poskellani. Olen odottanut ja kaivannut sitä pitkään.

Vaatteet pois. Käyn luvan kanssa vessassa, riisun vaatteet ja menen makuuhuoneeseen, jossa Peikko odottaa minua leluarkku auki. Kädet sängylle. Kumarrun. Tunnen, miten minua katsotaan. Piiska hivelee takapuoltani ja häpyäni. Jalat auki. Tottelen. Saan hapsupiiskaa, jossain kohtaa myös hyrrän jalkojeni väliin. Välillä Peikko hivelee häpyäni kevyesti. Minulla on loppumassa olevat menkat, ja haluaisin vain jotain sisääni, joten kosketus tuntuu niin hyvälle, että olen huutaa turhautumisesta. 

Nouse seisomaan. Käänny ympäri. Kädet selän taakse ja jalat auki. Seison kasvot Peikon kasvoja vasten. Nojaan häneen ja hengitän hänen kaulaansa. Katsopa tänne. Nostan katseeni. Nahkaläpyskä kiertää vartaloani. Reisiä, vatsaa, rintoja, häpyä, käy poskillani. Ja minä nautin. Välillä tunnen kovemman iskun, ja muutaman kerran vedän kädet rintojeni suojaksi. Kädet selän taakse. Iskut jatkuvat. Katsomme välillä toisiamme silmiin, välillä pidän silmiä kiinni.

Polvillesi ja kädet selän taakse. Epäröin vain hetken ja laskeudun polvilleni. Pääni taipuu jo polvistumiseen, Peikon ei tarvitse enää pakottaa minua lattialle. Nojaan kädet selän takana sänkyyn ja Peikko nai minua suuhun. Rauhallisesti, mutta syvälle kurkkuun. Pitää niskastani ja päästäni kiinni ja puristaa minua itseään vasten. Limaa ja sylkeä valuu leukaani pitkin rintojen väliin ja vatsalle. Oksennusrefleksini ei aktivoidu kovin helposti, mutta tällä kertaa niin käy – iso kuppi kahvia juuri ennen leikkiä kostautuu. Pulautan sitkeää limaa rinnoilleni, mutta en jaksa välittää. Olemme Peikon kanssa keskustelleet asiasta, ja hän on kertonut, että vaikka joskus kakoisinkin jotain muutakin kuin limaa, niin se ei haittaa häntä. Saan hengittää hetken, ennen kuin Peikko komentaa minut taas kädet sängylle.

Sä tulit viimeksi kaksi kertaa ilman lupaa, etkö? Miksi sä tulit ilman lupaa? Mä en ehtinyt kysyä. Kun tuntui niin hyvältä. En tajunnut. Sä saat nyt kaksi viirua takapuoleen muistinvirkistämiseksi. Niin sä ehkä seuraavalla kerralla muistat paremmin. Muistatko sä? Mä yritän. Tiedän, mitä on tulossa, mutta silti kipu yllättää. Bastardo viiltää syvät jäljet kumpaankin kankkuun. Haukon happea ja yritän selvitä kivusta. Tunnen, että lyönnit ovat olleet poikkeuksellisen kovia. Miten sanotaan? Kiitos. Peikko vetää minut syliinsä ja tasaa kipua.

Hän taluttaa minut suihkuun ja kääntää minut kasvot seinään päin. Lämmin vesi tekee ensin kipeää rikkinäiselle iholle, mutta huuhtoo lopulta kivun pois. Käänny ympäri. Jalat auki. Kädet selän taakse. Terävän nautinnollinen vesisuihku klitoriksella ja Peikon sormet sisälläni saan vihdoin laueta. 

Mä kulta haluaisin, että sä katsot kun mä leikin, kuulen itseni sanovan. No millä sä haluaisit leikkiä? Dildolla ja suihkulla. Ja sillä hetkellä todella haluan sitä enemmän kuin mitään muuta. Kuuman suihkun klitorikselleni, ison mustan dildon sisälleni ja Peikon katseen. Ole hyvä. Dildo ojennetaan minulle. Yhä edelleen minua ujostuttaa leikkiminen Peikon nähden. Peikko painaa minut hiuksista suihkukopin lattialle ja läpsäisee lujasti poskelle. Nyt sä kulta leikit. Sovittelen lelua sisälleni. Peikko seisoo yläpuolellani ja katsoo minua tiiviisti silmiin. Välillä suljen silmät, välillä katson Peikkoa. Laukeaminen Peikon katsoessa ei käy edelleenkään ihan käden käänteessä, vaan vaatii aikansa. Että osaan rentoutua. Että pystyn päästämään irti. Saan kuitenkin käyttää sen ajan, minkä tarvitsen ja tulen lattialla istuen. 

Peikko astuu ulos suihkukopista ja alkaa kuivata itseään, minä istun edelleen lattialla lelu sisälläni ja suihku kädessäni. Saisinko mä kulta leikkiä vielä kerran? Oletko sä tosiaan noin kiimainen? Peikko katsoo minua hymy huulillaan. Jooh, olen mä. Sä saat leikkiä itsellesi vielä yhden orgasmin. Peikko poistuu kylpyhuoneesta ja jättää minut yksin. Leikin pitkään. Olen jossain kohtaa jo varma, etten pysty enää tulemaan, kunnes orgasmi tulee rajusti ja nopeasti. Pesen itseni hitaasti kuumalla vedellä, vedän kylpytakin päälle ja poistun suihkusta. 

Kiehnaan Peikossa ja haluan lisää. Kiltti käytä mua. Kiltti mä tahdon. Kiltti mä tarvitsen. Kiltti. Okei, mä jatkan niin kauan, että seuraavaksi sä pyydät mua lopettamaan. Peikko kiskaisee minut makuuhuoneeseen, komentaa kädet sängylle ja vetää kylpytakin ylös paljastaen takapuoleni. Hapsupiiska ja bastardo lyövät niin kovin, että kestän noin minuutin. Kiltti ei enää, kiltti. Peikko lopettaa. Ja sitten siivoat lelut arkkuun. Keräilen itseäni hetken ja siivoan makuuhuoneen. Kaivaudun Peikon syliin ja annan itkun tulla.

*****

Keskustelemme myöhemmin leikistämme. Peikko kertoi, että hänen olisi tehnyt mieli laittaa minut todelle koville bastardon ja nahkaläpyskän kanssa. Katsoa, mitä pystyn ottamaan vastaan ja miten reagoin. Kerron, että ajatus on kiihottava mutta myös vähän pelottava. Vaikka minulla turvasana onkin. Juttelemme myös sellaisesta skenaariosta, jossa Peikko härnäisi minua koko päivän antamatta minun laueta. Ja palauttaisi aina rajusti piiskalla ruotuun, kun hyppelisin seinille. Vielä puoli vuotta sitten ajatus olisi ollut minulle mahdoton. Olisin vetänyt herneen nenään, koska en olisi kestänyt olla ilman. En uhkailun, kiristyksen enkä lahjonnan avulla. Nyt mieleni voisi taipua siihen. Puhumme myös siitä, miten käskeminen ja asennot tuntuivat minusta hyviltä korvien välissä. Siitä, miten pystyn nyt jo melko hyvin ottamaan käskyjä vastaan.

Illalla ennen kuin nukahdamme, Peikko tyydyttää vielä itsensä suuhuni. Hyvä tyttö. Reipas tyttö. Se oli hienosti tehty. Sun suu ja kädet kuuluvat mulle. Mä kuulun kulta kokonaan sulle.

Peikon kasvot: Poistun kylpyhuoneesta ansaitulle ruokatauolle. Teen rauhassa muutaman näkkileivän ja istahdan keittiön pöydän ääreen syömään ja kuuntelemaan blondini leikkiä. Kylpyhuoneesta kuuluu selvästi blondin nousut ja laskut ja lopuksi melkoinen nousu, jonka jälkeen suihku hiljenee. Blondi saapuu posket punoittaen kääriytyneenä kylpytakkiinsa. Hetken päästä hän hivuttautuu kihnaamaan kylkeeni keskeyttäen ruokahetkeni. Koetan nätisti ilmoittaa leikin jo loppuneen, mutta tällä kertaa se ei auta (menkat lienevät tehneensä tehtävänsä). Kiehnaus, vonkaus ja tyrkyttäminen jatkuu. Tähän on olemassa vain yksi lääke.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti