tiistai 29. heinäkuuta 2014

Blondi: Being used as a slut - kyllä kiitos!

Olemme puhuneet viime aikoina Peikon kanssa sekä arkikäskyttämisestä että nöyryyttämis- ja häpeäleikeistä. Nöyryytysleikit tunnetaan englanniksi osuvasti nimellä humiliation & degradation. En löydä sanalle degradation käyttökelpoista suomennosta vaikka kuinka etsin. Alentuminen tai häpäiseminen ei kuulosta korvaani hyvälle eikä se kerro juuri mitään. Niinpä käytän pelkästään sanaa nöyryyttäminen. Olemme suhteemme aikana makustelleet tuon tyyppisiä leikkejä paljon puheen tasolla. Alussa ne tuntuivat pelkästään ajatuksenakin kuvottavilta, samalla kuitenkin jollain tavalla kiehtovilta. Olen Peikolta oppinut suhteemme aikana, että se mikä yleensä herättää vahvoja kielteisiä tunteita saattaa ollakin itselle se kiinnostavin, joskin myös vaikein juttu. Peikko on aina ollut sitä mieltä, että nöyryytysleikit ovat minun juttuni – itse hän on suhtautunut niihin vähän varauksellisemmin monestakin syystä.

Häpeä lienee ihmisen kokemista tunteista vaikein. Psyykeltään terveenkin ihmisen on vaikea kohdata häpeän tunnetta, ja vain harvoin sana häpeä herättää positiivisia mielleyhtymiä. Ihmisen elämässä häpeällä on kuitenkin myös suojaava vaikutus sillä se saa terveen ihmisen pohtimaan tekojensa seurauksia jo ennalta. Häpeä myös estää tekemästä toiselle vääryyttä ja rikkomasta toisten rajoja. Näin myös pervoilussa.

Valitettavasti häpeä on usein myös tunne riittämättömyydestä ja huonommuudesta ja seurausta nöyryytyksistä tai epäonnistumisista. Häpeä on itseluottamusta heikentävistä tunteista vaikein, ja häpeään liittyviä tuntoja ovat kelpaamattomuus, huonommuus sekä mitättömyys. Häpeä pyritään salaamaan ja torjumaan monin keinoin. Salaamisen seurauksena saatetaan peittää aito minä, josta seuraa taas monenlaista oireilua. Kierre on valmis. 

BDSM-kontekstissa häpeä ja nöyryyttäminen ovat kuitenkin yhdessä sovittuja asioita ja tekoja. Asioita, joista kumpikin nauttii. Joilla ei haluta toiselle pahaa eikä saada toista kokemaan negatiivisia tunteita. Vaan kokemaan asioita, joista toinen nauttii sekä testailemaan  ja venyttämään varovasti ja vastuullisesti omia ja toisen rajoja. Uskon, että nöyryytysleikeissä on paljon terapeuttisia elementtejä, ja minua monet leikeissämme mukana olevat jutus ovat auttaneet käsittelemään häpeää ja muita vaikeita tunteita normaalissa arjessakin. Niillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että minua oikeasti pidettäisiin huonompana tai alempiarvoisena ihmisenä. Olen tasa-arvoinen ja samanarvoinen Peikon kanssa, vaikka alistunkin hänelle.

Minulle nöyryyttämis- ja häpeäleikit liittyvät vahvasti juuri alistumiseen ja käytetyksi tulemisen tunteeseen. Siihen, että olen Peikon ja hän voi tehdä minulle mitä tahansa sovituissa rajoissa. Olemme kuitenkin edenneet erittäin varovaisesti näissä leikeissä, koska niissä leikitään vaikeiden ja haastavien asioiden kanssa. Fyysisessä tekemisessäkin voi totta kai mennä yli ja esim. tuottaa liikaa kipua, mutta haavat ja ruhjeet paranevat useimmiten nopeasti. Psyykkiset haavat paranevat kuitenkin hitaasti, jos koskaan, joten kun mielen ja häpeän tunteiden kanssa lähdetään leikkimään, täytyy edetä varovasti. Toisen rajojen kunnioittaminen on näillä tunteilla leikkiessä äärimmäisen tärkeä myös pervoilussa. 

Peikko on joitain kertoja käyttänyt virtsaa alistamisen ja nöyryyttämisen välineenä, hieman sanoja, nimittänyt minua muutaman kerran rankemmassa leikissä nartuksi. Sotkenut minut spermalla. Yhteen muuton jälkeen leikkimme ovat kuitenkin rauhoittuneet, kun energiaa on mennyt niin paljon muuhun. Opetteluun, totutteluun, yhteisen arjen rakentamiseen. Sitä mukaan kun rakkauden määrä on kasvanut, ovat sekä alistuminen että alistaminen tuntuneet hankalammilta. Painopiste on ollut nautinnon tuottamisessa toinen toiselle. Peikko vierastaa hieman ajatusta, että hän nöyryyttäisi naista, jota hän rakastaa ja jonka kanssa hän jakaa arjen. Puhuimme pitkään siitä, että miten rankkoja asioita voi olla helpompi tehdä ihmiselle, jonka kanssa ei jaa arkea tai ole rakkaussuhteessa. Samalla totesimme, että teemme nykyään paljon sellaisia juttuja, joita kummallekaan ei olisi tullut mieleenkään tehdä pari vuotta sitten ja joista emme tuolloin tienneet pitävämme. Ehkä meistä kumpikaan ei pitäisikään niistä muiden kanssa, mutta keskinäisten kemioidemme kohdatessa jutut toimivat.

*****

Muutama ilta sitten annoin Peikolle suuseksiä, koska näillä helteillä ei ainakaan minun tee mieli sen kummemmin leikkiä. Tilanne kääntyy kuitenkin siihen, että Peikko kiskaisee minut päälleen. Nai minua lujaa sormilla suuhun ja valuttaa suustani paksua limaa. Laittaa minut kakomaan kunnolla. Välillä hän pitää toisella kädellä kurkustani kiinni ja nai suutani toisella. Kuolaan Peikon päälle. Kasvoni ja rintani ovat kuolan peitossa ja Peikko levittää kuolaa hiuksiini.

Peikko kiepauttaa minut ympäri selälleni ja tulee päälleni. 'Sano kulta, mikä mä olen sulle.' Sä olet mun narttu. Mun oma likainen narttu. Jota mä saan käyttää ihan miten mä haluan. Mä saan panna sitä joka reikään. Pilluun, suuhun. Laittaa sen oksentamaan, jos mä haluan. Joka tekee juuri sitä, mitä mä haluan sen tekevän.

Leijun jo jossain kaukana. Yht’äkkiä tunnen, miten Peikko sylkäisee kasvoilleni. Aivoni rekisteröivät teon, joka on lajiaan ensimmäinen. Ynisen mielihyvästä. Huutaisin, jos lapsi ei olisi kotona. Peikko levittää syljen kasvoilleni. Sano mikä sä olet mulle! Jossain syvällä tietoisuuden tilassa aivoni yrittävät laittaa vastaan, mutta eivät pysty. 'Mä olen narttu.' Uusi sylkäisy kasvoilleni. Ja kenen sä narttu olet? 'Mä olen sun.'

Peikko laukeaa sisälleni. Tiedätkö sä, mitä narttu sitten tekee? 'En.' Narttu putsaa. Ja se tekee sen kunnolla. Kömmin Peikon jalkojen väliin ja nuolen hänen kalunsa puhtaaksi. Juuri niin kunnolla, kun hän haluaa itsensä putsattavan. Putsaamisen jälkeen nousen Peikon rinnan päälle hengittelemään. Hyvä tyttö. Sä teit sen hyvin. Saan kehuja ja hellyyttä ja pääsen kainaloon. Kumpikin meistä hengittelee ja maistelee tapahtunutta. Kysyn luvan käydä pesulla ja saan sen. Putsaan ainoataan silmäni, koska en halua luopua sotkusta kasvoillani. Aamulla nousen ylös ensimmäisenä, tukka tahmaisena kaikesta sotkusta ja käyn suihkussa. Päivällä käymme vielä uudelleen keskustellen läpi tapahtunutta ja toteamme, että kumpikin tykkäsi kovasti. Jatkossa siis lisää tätä.

*****

Blogiamme on tällä hetkellä luettu yli 200 000 kertaa. Suuret kiitokset kaikille täällä vierailleille - uusille ja vanhoille lukijoille!

3 kommenttia:

  1. Totta. Nöyryyttäminen on sekä hyvä että äärimmäisen tehokas keino harkiten käytettynä. Omissa leikeissäni olen huomannut että monet alunperin ja suhteen alussa nöyryyttäviksi koetut asiat kuten esim.. juuri virtsa tai sen juominen myöhemmin muuttuvatkin palkitseviksi, tiedoksi vain teillekin ;-) . Suhde siis elää koko ajan. Kun suhde on edennyt pidemmälle olen monasti siirtynyt toimimaan siten että rangaistukset jos niitä joskus tarvitsee ovat täysin kivuttomia ja tulevat juuri nöyryytyksen kautta ja kipusessiot sekä piiska taas ovat lähinnä palkitsevia. Toki tuokin tietysti vaihtelee sekä ihmisen että suhteen mukaan ja millä tuulella nyt silloin sattuu itse olemaan Kun suhteen dynamiikka muuttuu ja mukana tulevat syvemmtä tunteet sekä rakkaus monasti alussa ns. helpot ja jopa kevyet asiat muuttuvat yllättävän rankoiksi ja koviksi ,vastaavasti taas joissakin asioissa pääsee tuon tunnelatauksen ja luottamuksen myötä valtavan paljon syvemmälle kuin suhteen alussa. Nämä siis omia henkilökohtaisia havaintojani eivätkä varmasti ole yleistettävissä kaikkiin suhteisiin.

    -HJ

    VastaaPoista
  2. Minua kiinnostaa eniten kysymys, että miten täysin luottavaisessa ja estottomassa, tältä osin ehkä hieman tylsässä ja turhan vakiintuneessakin, parisuhteessa edes pystyisi leikkimään tuollaisia leikkejä, vaikka ne kiihottaisivatkin, kun ei pysty tuntemaan häpeää tai alemmuutta toisen seurassa. Kun muutenkin ollaan ns. paskotaan ovi auki- vaiheessa oltu jo kauan, nin vaikea oikein keksiä enää mitään mikä millään tapaa nöyryyttäisikään.

    VastaaPoista
  3. Kiitos Jack osuvasta kommentista, jossa oli paljon hyvää asiaa –monet minun mielestäni myös yleistettävissä. Mä sitten vaan odottelen sitä päivää, kun nautin virtsanjuonnista ja kivusta ;).

    Pihla, mä luulen, että kun mukana on oikea dynamiikka, jota teiltäkin löytyy jo paljon ainakin viimeisimmän blogipäivityksesi mukaan, muuttuvat tietyt asiat tavallisista nöyryyttäviksi. Mäkin kykenen ihan loistavasti esim. pissaamaan, jos Peikko on mun vieressä, kunhan tilanteessa ei ole ds-elementtiä. Jos Peikko taas leikissä dynamiikan ollessa päällä käskee mua pissaamaan halutessaan nöyryyttää sillä, ei pissaa tule sitten millään. Ihmisen pää on ihmeellinen!

    //blondi

    VastaaPoista