keskiviikko 23. heinäkuuta 2014

Blondi: Pöytä nurin

Kesäaamu ja yksin hereillä. Peikko nukkuu, lapsi on leirillä. Minä nautin kahvista ja kirjoitan. En muista, että olisin koskaan ollut ensimmäisenä hereillä sinä aikana kun olemme asuneet yhdessä. Peikko herää aina ensin, vaikka menee usein viimeisenä nukkumaan. Peikon jälkeen herään lapsi ja sitten minä. Arkenakin. Nautin pitkistä yöunista ja tarvitsen paljon unta. Kesän valoisina päivinäkin.

Arkena Peikko nousee aikaisin töihin, vaikka hänen ei tarvitsisi. Vetää vaatteet päällensä ja lähtee pyörällä matkaan. Heräämisen ja ulko-oven kolahduksen välissä on noin viisi minuuttia. Ei aamupalaa, ei kahvia. Seuraavaksi herää teini. Kolistelee vessan ja keittiön välillä. Syö aamupalan omassa huoneessaan. Vasta sitten minä alan heräillä. Juon ison mukin kahvia, luen Hesaria koneelta tai jotain keskeneräistä kirjaa. Lapsi tietää, että ennen aamukahvia minulle juuri kannata puhua. Oli sitten arki tai pyhä. Kun lapsi on poistunut kouluun, nautin hetken omasta rauhasta ja hiljaisuudesta. Syön aamupalan, puen vaatteet päälle, vedän ripsivärit paikoilleen ja lähden pyöräilemään töihin. Olen onnekas, kun saan itse säädellä työaikani. Olen yleensä töissä puoli yhdeksän aikoihin. Ja näin ollen myös aina viimeisenä kotona.

*****

Mutta nyt on loma. Minulla ja Peikolla on takana lapsivapaa viikko. Olemme hyödyntäneet kahdenkeskisen ajan hyvin. Alkuviikosta parin päivän matka minulle kohtuullisen vieraaseen kaupunkiin, loppuviikko kotimaisemissa. Olen ottanut koko loman rauhallisesti. Ennen loman alkamista sairastin lähes kolmen viikon migreeniputken, josta toipuminen on ollut hidasta. Kipuradat eivät ole vieläkään täysin rauhoittuneet, ja tiedän, että ei vaadita kovin paljon ärsykkeitä, jotta kipu nousee taas pintaan. Siksi olen ottanut rauhallisesti, panostanut nukkumiseen ja välttänyt alkoholia ja ennen kaikkea valvomista.

Olemme Peikon kanssa myös panostaneet seksiin. Sitä on harrastettu paljon, monipuolisesti ja ennen kaikkea äänekkäästi. Eilen heräsin päiväunilta, kun Peikko tuli kotiin. Hän otti vaatteet pois ja tuli sänkyyn kanssani nauttimaan läpi asunnon puhaltavasta läpivedosta. Seksiä harrastettiin, puolivaniljaista ja vähän pervompaa. Tai ainakin sen verran pervoa, että se sai minun kierrokseni korkealle. Kerroin Peikolle, että mulla on nyt sellainen olo, että haluaisin että olisin ihan rättipoikkiloppuunkäytetty. Peikko alkoi pohtia ääneen, että hän oli nähnyt Fetlifessä kuvan, jossa oli hyödynnetty pöytää kekseliäällä tavalla. Pöytä oli käännetty väärinpäin kansi kohti lattiaa ja nainen sidottu käsistä ja jaloista pöydän jalkoihin kiinni. 

Mehän voitais kokeilla toimiiko tuo meidän olohuoneen pöydällä? Nyt mars olkkariin! 'Ai nytkö. Mähän kulta valun sun spermaa.' Tämä ei ollut sitten pyyntö. Käänsimme pöydän, joka on kohtuullisen kookas suorakaiteen mallinen ja vankkaa 60-luvun täysipuista tekoa ylösalaisin. Ja nyt sä haet kaksi tyynyä, viltin ja pyyhkeen. Laitat toisen tyynyn pepun alle ja toisen pään alle. Teen kuten Peikko sanoo. Ja nyt sä menet tuohon makaamaan. Makaan väärinpäin olevan pöydän päällä, joka on juuri sopivan mittainen minulle. Kuulen kuinka Peikko kaivelee arkusta jotain.

Hän saapuu olohuoneeseen ja alkaa sitoa minua kiinni pöytään. Vetää ensin jalkani auki ja asettelee ne pöydän jalkojen ulkopuolelle siten, että pöydänjalat pitävät jalkani täysin avoinna. Koska pöydänjalat ovat reisieni välissä, en pääse painamaan jalkojani yhteen. Jalkani sidotaan reisistä kiinni pöydänjalkoihin. Pieni paniikki alkaa nostaa päätään, koska ymmärrän, että minulla ei ole mitään mahdollisuutta suojata itseäni tai saada jalkojani vedettyä yhteen. Ensimmäistä kertaa koko suhteemme aikana minut on sidottu täysin puolustuskyvyttömäksi. Ranteisiini pujotetaan kankaiset tarrakahleet, joissa on pitkät narut. Peikko sitoo käteni ristiin pääni yläpuolelle.

Nyt sä sitten saat, mitä pyysit. Saan sisääni varsidildon ja klitorikselleni hyrrän. Mehän ei olla vielä kokeiltu tämän uuden hyrrän kakkosvoimakkuutta lainkaan. Olin jo aiemmin lauennut kerran, melkein toisenkin, joten tiesin, että toinen kerta ei irtoaisi kovin helpolla. Peikko työsti minua säälimättömästi pyynnöistäni, kiemurteluistani ja ein hokemisestani huolimatta. Sä tiedät kulta, millä sä saat tämän loppumaan. Sanoi Peikko turvasanaan viitaten. 

Orgasmi ei ole tullakseen ja Peikko hakee arkusta lisää leluja. Saan jotain suurelta tuntuvaa takapuoleeni. Kohta laukean niin isosti, että en muista vastaavaa. Pakotettu orgasmi lyö läpi koko kehon ja mielen. Toinen jalkani irtoaa orgasmin voimasta pöydänjalasta sidonnan pettäessä. Huudan ja kouristelen ja saan vedettyä toisen jalan puolittain suojakseni. Peikko jatkaa sitä, mitä oli tekemässä. Pyydän ja anon häntä lopettamaan. Itken. Minua sattuu väärällä tavalla kahden ison lelun työstäessä minua. Hetkeä ennen kuin olen sanomassa turvasanan, Peikko lukee minua täydellisesti ja lopettaa. Irrottaa minut hellästi köysistä. Kysyn pärjäänkö yksin, jos hän käy suihkussa. Pudistan itkun keskellä päätäni. Peikko auttaa minut ylös ja taluttaa minut sänkyyn, jossa itken itkun loppuun Peikon kainalossa. Mieltäni ei ole pitkään aikaan laitettu näin koville, joten sen kestää toipua ja rauhoittua. Hengähdettyäni saan Peikolta tehtäväksi kirjoittaa tämän tekstin. 

Mutta hei, se 60-luvun pöytä selvisi hyvin kokeilusta – sitä käytetään toivottavasti samankaltaiseen toimintaan jatkossakin :). 

6 kommenttia:

  1. Hyi saatana kun ootte sairaita. Ajatelkaa minkälaiset traumat teidän lapsi saa kun paljastuu että äiti ja isi leikki tälläsiä sairaita leikkejä. Hakeutukaa hoitoon, mulkut.

    VastaaPoista
  2. Kiitos rakentavasta kommentistasi. Kumpikin lapsista tietää yleisellä tasolla, millaisia leikkejä me leikimme, eivätkä noi nyt niin traumatisoituneilta vaikuta...

    //blondi

    VastaaPoista
  3. Oho, nyt piirretään rasti seinään ekan kunnollisen herjakommentin muistoksi. Tässä taas joku, jolla ei ole mitään hajua mistä on kyse...?

    Kekseliästä huonekalujen käyttöä. Ja kyllä ne vanhemman polven huonekalut oli (ja on) vähän toista.

    VastaaPoista
  4. Joo, mä vedin jo tuohon olohuoneen seinään :). Sinänsä hyvä saavutus, että näin pitkään ollaan blogattu, ja tuo oli ensimmäinen ala-arvoinen kommentti. Mutta hyvin jaksoi kommentoija lukea kuitenkin tekstin loppuun ja vieläpä kommentoida sitä...

    //blondi

    VastaaPoista
  5. Onhan se nyt aivan helvetin ällöttävää, että kaksi aikuista ihmistä nauttii seksuaalisuudestaan yhdessä parhaaksi katsomallaan tavalla. Kumma ko kellään ei aiemmin ole ollu nokan koputtamista! :D

    VastaaPoista
  6. Vai että pakotettu orgasmi? No eipä hyvin tarvitse pakottaa mullle näitä lukiessa..Loistavaa runkkumatskua. Kiitti. :)

    VastaaPoista