maanantai 23. syyskuuta 2013

Blondi: Puhdistus

Olemme puhuneet Peikon kanssa käskemisestä. Miten pidän siitä ja miten tarvitsen sitä. Olen kertonut Peikolle myös, että miten toivoisin, että hän joskus käskisi minut nuolemaan itsensä puhtaaksi seksin jälkeen. Suuseksin jälkeen putsaan Peikon automaattisesti, en muuten.

Olemme harrastaneet illalla pitkään rauhallista, nautittavaa seksiä. Istun Peikon päällä, ja hän laukeaa sisälleni. Peikko ottaa lujasti hiuksistani kiinni. Nykyään ne ovat niin lyhyet, että hän saa vaivoin muutamasta pisimmästä tupsusta kiinni. Siirtää minut määrätietoisesti pois päältään. Ja käskee minua putsamaan hänet. Niin, ettei spermaa jää yhtään jäljelle. Niin, ettei se tahri vuodevaatteita. Koska minä olen valuttanut sen hänen päällensä. 

Ajattelen, että saan nuolla hänet oman fiilikseni mukaan puhtaaksi, mutta näin helpolla en pääse. Peikko painaa kasvoni spermaisiin haaroihinsa, kaluunsa. Nyt sä putsaat ihan kaiken. Huolellisesti. Hieroo kasvojani spermaan. Tunnen kuinka joku naksahtaa päässäni, ja vajoan omaan tilaani. Peikko ohjailee kovakouraisesti päätäni. Nyt sä putsaat tuolta ja tuolta. Nuolet kalun täysin puhtaaksi. Sisäreisissä on vielä jotain, putsaapa nyt kunnolla. Ja minä putsaan. Maistan sperman ja omat nesteeni suloisessa sekoituksessa. Minulle on selkeästi jonkinasteinen fetissi Peikon spermaa kohtaan. Se on minulle niin paljon muuta kuin sitä itseään. Vahva alistumisen symboli, ja jotain josta siksi nautin.

Lisäksi haaveilen siitä, että joku mies joskus nuolisi minut puhtaaksi Peikon spermasta. Peikko se ei saa olla – vaan joku, jonka hiuksista voisin ottaa tiukkaan kiinni, ja rusentaa hänen kasvonsa spermaiseen jalkoväliini. Anyone?

Kun saan Peikon puhtaaksi, hengittelen pitkään hänen vatsaansa vasten. Sä olet tuollainen orjatyttö aina välillä. Tykkäät, että sut laitetaan tekemään tuollaisia juttuja. Ja sä teet ihan mitä tahansa kun mä käsken. Mä olen kulta ihan sotkuinen. Niinhän sä olet. Sä olet sotkuinen, sä tykkäät sotkusta. Peikko läpsii sotkuisia kasvojani. Ja tiedän olevani hänen. 

Mieleeni ei tule missään vaiheessa käydä pesemässä sotkuja pois. En juuri koskaan pese yötä vasten Peikon spermaa itsestäni pois, oli sitä sitten sisälläni, suussani tai kasvoillani tai missä tahansa. Nukahdan nytkin rauhallisesti kasvot ja hiukset tahmaisina, suussa Peikon ja minun oma makuni. On nautittavaa, että Peikko ei vierasta omia nesteitään, vaan antaa minulle normaalisti hyvänyön suudelman.

Kun aamulla heräämme, tulee Peikko sisääni. Olen vielä täysin märkä hänen eilisistä nesteistään. Hän tyydyttää itsensä sisääni, ja lopuksi minut käsillään. Pyyhkii vielä kädet vatsaani ja rintoihini. Käyn suihkussa, mutta tuoksun silti koko päivän Peikolta. Olen onnellinen.

3 kommenttia:

  1. Toi sperma on jännä eliksiiri. Itselläni on myös spermafetissi (rakastan bukkakeleffoja) vaikka hetero olenkin. Monasti tullut mieleen maistaa omaa spermaa mutta laukeamisen jälkeen ei niin enää innostakkaan..Kiinostaisi edes tietää miltä se maistuu mutta kun ei pysty niin ei. Naiseni sanoo että aika neutraali maku eli ei maistu miltään.. onkohan näin?

    VastaaPoista
  2. Kiitos Henkka kommentista!

    Minun on vaikea ajatella spermaa neutraalisti, koska nykyään se edustaa minulle aina Peikon spermaa. Johon taas liittyy hyvin vahvaa symboliikkaa alistumisen muodossa. Olen aina hoidellut miehet suuseksissä suullani loppuun, ja myös niellyt, mutta aiemmin kokemus on ollut lähinnä neutraali.

    Mutta jooh, noin yleensä sperma maistuu melko neutraalille. Mutta kaikkien miesten sperma maistuu erilaiselle. Itse en ymmärrä naisia/miehiä, jotka eivät niele spermaa - mikä pointti siinä suuseksissä sitten edes on? Uskon, että moni pelkää nielemistä siksi, että omistaa esim. herkän oksennusrefleksin, jolloin syvälle kurkkuun laukeaminen tuntuu ikävälle. Varmasti moni myös ajattelee, että spermaa tulisi jotenkin litratolkulla sen ruokalusikallisen sijaan. Mutta vapaa maa ja kukin tyylillään.

    Tosin minua tökkisi kyllä se, että jos esim. mies ei suostuisi suutelemaan minua suuhun laukeamisen jälkeen vaan komentaisi ensin hammaspesulle tai muuten käyttäyisi kovin estoisesti omia eritteitään kohtaan ;).

    VastaaPoista
  3. Kiitos itsellesi hyvistä kirjoituksista. Minä kyllä suutelen naistani suulle laukeamisen jälkeenkin, siis silloin kun naiseni on niellyt kaiken ja pyyhkinyt mahdolliset spermanroiskeet kasvoiltaan.. Tässä ois ehkä mulla oppimista.. Toi oman eritteen estoinen suhtautuminen. Sinäänsä ristiriitaista spermafetissiltä? Myönnän :)

    VastaaPoista