perjantai 20. maaliskuuta 2020

Peikko etsii ihmistä

Hei sinä.

Minä olen 49-vuotias hiljan Helsinkiin pysyvästi muuttanut mies. Minulla on unelmatyö, harrastuksia joihin suhtaudun intohimolla, paljon mahtavia (kinky-)ystäviä ja elän aktiivista elämää. Olen eettinen ihmissuhdeanarkisti, mikä tarkoittaa kohdallani että olen rakentanut viime vuodet hyvin itseni näköistä elämää, missä onnellisuuteni kumpuaa niistä asioista mistä haluankin sen kumpuavan, eikä esim. ympäristön odotuksista. Luonteeltani olen ainakin kiltti, iloinen, hassu, suora, hauska, tunneälyinen, pohdiskeleva ja keskusteleva. Jostain ihmeen syystä minua pidetään pelottavana ennen tapaamista ja sen jälkeen nallekarhuna. Olen totaalisen draamaton. Minun kirjoituksia löytyy paljon tälältä ja bdsmbaarista lisää. En pane ollenkaan pahakseni jos lähetät yksityisviestin, missä kysyt vaikka ainoastaan yhden tarkentavan kysymyksen.

Vaikka en pidä lokeroista, niin uskon sen auttavan deitti-ilmossa, niinpä minua kuvaavia termejä voisi olla tärkeysjärjestyksessä: Caregiver, Dom, Sadisti, DaddyDom ja kenties seuraavana jotain mitä juuri SINÄ herätät minusta. Minulla on fetissinomainen suhtautuminen ainakin naisten rintoihin ja orgasmeihin ja sen tulet huomaamaan jokaisella tapaamisellamme.

Sinä voisit olla draamaton naisellinen nainen, jolla on elämän palaset suurinpiirtein kasassa. Nauttisit alistumisesta ja mahdollisesti kivustakin. Sinulle kiihottava ajatus voisi olla maata vierelläni tyydytettynä ja itkuisena myttynä, minun silitellessä sinua. Parhaassa tapauksessa voisit olla minulle sekä narttu että rakas.

Voisin kirjoittaa pitkästikin toiveistani ja odotuksistani, mutta kokemuksesta tiedän että yksikään ihmissuhde ei toimi niin. Niinpä toivoisin sinulta ME-asennetta, jossa juuri me kaksi voisimme määritellä ja ihmetellä yhdessä mihin suuntaan haluaisimme suhteemme menevän. Tähän liittyen minua ei esimerkiksi haittaa, jos olet esim. switch ja haluaisit välillä kurittaa omaa subiasi tms. Se ei olisi minulta pois, kunhan olet sitoutunut minuun ja meihin.

En innostu etäsuhteista, paitsi jos sinä haluat ja pystyt liikkumaan luokseni. Olen myös avoin sessiomaisille suhteille kunhan kuitenkin yhdyt edelläkirjoitettuun. Kun luet tämän ja tulee vaikka ajatus, että olisipa kiva tavata vaikka en ole kohdeyleisöä, niin vastaisin että niin olisi.

Mukavaa kevättä.

1 kommentti:

  1. Hei
    Mitenhän sinulle pystyy lähettämään tuon mainitsemasi yksityisviestin? ��

    VastaaPoista