sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Dies irae

Mikä on johtanut siihen, että viimein päättäväisenä olen kirjoittamassa ensimmäistä postausta blogiini, jonka olen luonut jo melkein vuosi sitten. Syitä on varmasti useita, ja luulenpa, että alkuun on hyvä päästää ne ulos.

Minulla on rankka historia (mutta ajatuksenani ei ole siitä kirjoittaa), ja vaikka kuinka väittäisin olevani täysin sinut historiani kanssa, niin näinhän asia ei ole. Kyllä tapahtuneet kulkevat mukanani loppuelämäni ja varmasti ovat osaltaan muovanneet minua ihmisenä siihen mitä olen nyt. Pienenä yksityiskohtana voin kuitenkin mainita, että historian tapahtumat eivät olleet itseaiheutettuja.

Osaltaan edelliseen liittyen olen eronnut joitakin vuosia sitten. En aio puida yksityiskohtia blogissani, vaikka aihetta kyllä piisaisi. Yleensäkään ottaen en halua katsella taaksepäin. Historiaani en voi vaikuttaa. Tulevaisuuteeni taas pystyn vaikuttamaan ja niinpä keskityn elämässäni siihen. Tämä perusajatukseni lienee myös siunaukseni, ja osaltaa syynä siihen miksi olen tällä hetkellä näinkin hyvässä kunnossa.

Joitakin aikoja sitten (muistaakseni viime kesänä) sain raskaan ahaa elämyksen. Pohdiskelin onnellisuutta. Mikä tekee minut onnelliseksi? Miten voin päästä sinne? Koska olen ollut viimeksi aidosti onnellinen? Tajusin, että en osannut vastata viimeiseen kysymykseeni. Enkä tarkoita nyt onnen tunnetta, jonka saa vaikka kohteliaisuudesta tai kissanpennun silittämisestä, vaan onnen tunteesta, jonka tietää kestävän ja kantavan vielä vuodenkin päästä. Olin varsin säikähtänyt tuosta tunteesta. Minullahan on monet perusasiat todella hyvin. On hyvä työpaikka ja työ. On harrastuksia, ystäviä ja terveyttä. On kaksi upeaa lasta.

Mitä minulta sitten puuttuu? Vastaus: toimiva, rento, draamatonta kaunis Ds-parisuhde. Naista joka ymmärtää että en ole ihan perinteinen pallontallaaja, vaan minussa on monta puolta, joita haluan kauniisti yhdessä hänen kanssaan toteuttaa.  Nainen jonka edessä voin olla sekä heikko että vahva. Nainen kenen kanssa voimme yhdessä kauniisti tutkia mihin mielemme haluavat meidät johtaa ja yhdessä tutkia mitä kaikkea upeaa sieltä löytyykään. Ja tämä kaikki vain meille kahdelle.

Nyt olen kahden ison asian edessä. Näistä pienempi on uusi oma asunto johon pääsen muuttamaan ensi kuussa. Näistä suurempi on kaunis ja fiksu nainen joka sopii täydellisesti edellisessä kappaleessa kertomaani kuvaukseen. Siispä tämä blogi kertokoon suuremmaksi osaksi siitä mitä tapahtuu minun onnellisessa tulevaisuudessani. Eli juuri tästä hetkestä eteenpäin.

Teille lukijat jotka ihmettelette sanaa Ds, niin pääsette allaolevista linkeistä alkuun.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dominance_and_submission
http://www.bdsmbaari.net
Voit myös halutessasi jättää minulle kysymyksen.

- Molinay

1 kommentti:

  1. Jään mielenkiinnolla odottamaan seuraavia päivityksiä. Itseäni tosin kiinnostaa vain hyvin miedosti (toisinaan ei lainkaan) Ds, mutta koettuna kuitenkin yksi suhde, jossa nuo asiat olivat toisinaan aika vahvastikin läsnä. Suhde sinänsä kaatui ihan muihin seikkoihin ja siitä on jo aikaakin.

    VastaaPoista