maanantai 29. heinäkuuta 2013

Käytettävänä

Peikko on kesäloman alussa luvannut minulle sellaisen leikin, jonka jälkeen en jaksa edes kättäni nostaa. Hän on muutaman päivän vihjaillut, että saatan joutua kovaan käsittelyyn. Virittänyt omaa mieltään ja samalla minun. Sovimme vain harvoin leikkejämme etukäteen, mutta tämä on yksi niistä kerroista. Kerron Peikolle, että minua hermostuttaa. Mitä jos mun ei teekään mieli? Jos mulla on migreeni? Jos ei me muuten vaan jakseta? Peikko vakuuttaa minulle, että huoleni on aivan turhaa. Jos ei leikitytä, niin ei tarvitse leikkiä.

Vaihdamme aamulla netin kautta muutaman sanan. Peikko kertoo, että hän saapuu luokseni noin puoliltapäivin, ja voin jo nyt varautua siihen, että saatan joutua laittamaan hepeneitä päälleni. Niitä minun inhoamiani alusvaatteita siis.

Kerron, että olen lähdössä aamupäivällä ruokaostoksille. Saan käskyn laittaa klipsit nänneihini kauppareissun ajaksi. Kultaa, eiiiii. Mä en halua. Kumpi meistä päättää sen? No, sä. Okei mä laitan. Kysyn yksityiskohtaiset ohjeet. Mitkä klipsut, saanko laittaa myös liivit? Onneksi helle ei ole kuumimmillaan, saan klipsut peitettyä rintaliiveillä ja löysällä paidalla. Pyöräilen kauppaan hyvillä mielin. Klipsut eivät tee kovin kipeää ja ne tuntuvatkin enemmän korvieni välissä. Olen koko kauppamatkan hajamielinen – myös jännittynyt. Onneksi minulla on mukana ostoslista, niin saan kaikki tarvittavat asiat ostettua. Juurin kun olen palauttamassa ostoskärryjä, Peikko kävelee minua vastaan. Tiesin, että hän on tulossa samaan kauppaan. Katselen hämilläni pitkin lattioita. Peikko kaappaa minut tiukkaan halaukseen. Hän tuntee klipsit paitani alla ja puristaa kovin. Inahdan. Kun pääsen kotiin, rintojani särkee, ja olen iloinen, että saan klipsit pois.

*****

Vähän siivoilua ja seuraavaksi Peikko tuleekin jo ovesta sisälle. Istumme hetken sohvalla ja vaihdamme kuulumisia. Hetken kuluttua Peikko kiskoo minulta housut pois jalasta. Kyllä, olen virittynyt ja valun jo valmiiksi. Minua työstetään sormilla ja hyrrällä. En ole ehtinyt käydä vessassa, joten kysyn lupaa siihen. Sitä ei myönnetä. Jonkin ajan kuluttua Peikko komentaa minut ottamaan vaatteet pois päältäni. Hän nappaa kaapista kaksi pyyhettä ja vie minut minut suihkukoppiin. Vääntää suihkun auki ja kastelee minut lämpimällä vedellä. Sä voit nyt pissata. Seisaallasi. Yritän todella, mutta olen niin jännittynyt, että en saa pisaraakaan herutettua. Saat mennä kyykkyyn. Yritän, mutta mitään ei tapahdu. Peikko laskeutuu tasolleni lattialle. Puhuu kuin pienelle lapselle. Sulla ei ole mitään hätää. Sä olet tässä mun kanssa ihan turvassa. Rentoudu ja pissaa ihan rauhassa. Saan pienen lirun tulemaan, mutta rakko ei ole läheskään tyhjä. No, mun täytyy sitten varmasti näyttää sulle esimerkkiä. Tunnen Peikon kuuman virtsan valuvan kaulalleni ja rinnoilleni ja nautin. Toivon mielessäni, että hän virtsaisi kasvoilleni, mutta en pysty pyytämään sitä. Vielä. Lopuksi Peikko suihkuttaa minut puhtaaksi, ja komentaa minut pissalle pytylle sekä laittamaan kauniit alusvaatteet päälle. Valitsen mustat stay up:it, mustat pitsiset alushousut ja samaa sarjaa olevat rintaliivit.

Kun olen valmis, on Peikko jo makuuhuoneessa, joten menen sinne. Mulla on ihan hassu olo näissä. Onko susta hassua, kun sä näytät kauniilta? Eiii, mutta näissä vaatteissa. Sä olet todella kaunis. Peikko kiskaisee pääni sängyn reunalle ja nai minua suuhun. Peppuun. Käyttää sormia ja hyrrää. Varsidildoa. Enkä saa laueta. Tätä jatkuu pitkään.

*****

Sitten ovikello soi. Odotatko sä jotain? Een. Olen aivan vakuuttunut, että oven takana on Peikon naapurikorttelissa asuva tytär. Oletko sä aivan varma, ettet sä odota ketään? Olen.

*****

Peikko kierähtää päälleni ja puristaa minut tiukasti patjaa vasten. Nyt kuuntelet tarkkaan. Kuunteletko sä? Joo. Tuolla oven takana on x (kuulen hyvän pervotuttuni, miespuolisen sellaisen nimen). Pääni yrittää ymmärtää, mitä on tapahtumassa. Mä tiedän, että sä olet haaveillut leikkimisestä kahden miehen kanssa pitkään. Nyt sulla on siihen mahdollisuus. Me ollaan suunniteltu tätä pitkään. x:llä on omistajansa lupa tähän, ja ollaan kolmestaan juteltu kaikki valmiiksi. x harrastaa sun kanssa vain ja ainoastaan turvaseksiä. Se on mun vallan alla, joten mä olen koko ajan vastuussa siitä, mitä tapahtuu. Sä voit nyt sanoa punaisen, ja laittaa pelin poikki. Kukaan ei suutu eikä loukkaannut siitä. Sitten x lähtee vaan kotiin tuolta oven takaa. Muuten se tulee tänne sisälle, me käytetään sulta taju kankaalle, ja sitten x lähtee kotiin. Me jäädään sitten vielä kahdestaan tänne. Mä voin peittää sulta silmät, jos sun on helpompi olla niin. Ymmärrätkö sä? Jooh. Peikko tarkkailee ilmeitäni ja katsoo minua silmiin. Haluatko sä? Kyllä mä haluan. Oletko sä varma kanssa? Joo, kyllä mä olen. En halua, että mun silmät peitetään.

Teen päätöksen minuutissa. Jostain syystä ein sanominen ei käy mielessäni. Koska todella haluan tätä.

*****

Peikko nappaa hiuksistani kiinni, vie minut olohuoneeseen ja käskee kumartumaan ruokapöydän päälle. Sitten hän menee avaamaan oven. Ovelta on suora näkymä ruokapöydälle. Ja minuun. Peikko ja x rupattelevat kevyesti keskenään. Ihan kuin minua ei olisikaan. Voitko sä x hoidella tota sen aikaa kun mä käyn nopsaan pesulla? Meillä oli tossa äsken vähän peppujuttuja.

Tunnen miten vieraat kädet koskevat minua. Olen jo Peikon käytön jälkeen melkoisen tiloissa, joten en oikeastaan mieti mitään. Tunnen kuitenkin miten hengitykseni kiihtyy ja sydän hakkaa. Olen hieman jännittynyt. Vieraat kädet silittävät minua, koskevat rintojani, ovat kohta sisälläni, piiskaavat.

Peikko tulee kylpyhuoneesta. Piiskaaminen jatkuu. Välillä minua silitetään. Peikko ojentaa x:lle varsidildon. Tää haluaa, että sitä naidaan tällä. Käytä sä tätä, niin mä otan tuon hyrrän. Kaksi miestä työstää minua. Välillä sisälläni on myös sormia. En tiedä, kummalle ne kuuluvat. Tärisen holtittomasti ja haluan vain laueta. Kysyn ja anelen lupaa. Sano, että saisiko narttu laueta, niin saat tulla. Kuulen Peikon sanovan. Yritän taistella orgasmia vastaan, koska en halua sanoa lausetta. Peikko nauraa hyvätahtoisesti ja selventää tilannetta x:lle. Tää on aina tällainen. Että se laittaa vastaan, kun se ei halua sanoa jotain, ja yrittää olla laukeamatta. Mutta ei se sitten kuitenkaan pysty. Totta. Kakistan lauseen suustani ja tulen holtittomasti kaksi kertaa peräkkäin.

*****

Seuraavaksi minut talutetaan makuuhuoneeseen, ja saan istua ja hengähtää hetken. Tuotko sä ne rappuset sieltä keittiöstä, niin mä saan ton koukun kattoon? Huikkaa Peikko x:lle.

Minut sidotaan seisomaan kädet pään yli köytettyinä. Olen paljaana ja käytettävissä. Katson ensimmäistä kertaa x:ää silmiin. Kahden miehen kädet ovat vartalollani, suussani, sisälläni. Minun eritteistäni märkiä käsiä pyyhitään kasvoihini. En suostu sanomaan narttu-sanaa taaskaan. Ihan kuin sillä olisi jotain merkitystä, koska se saadaan minusta kuitenkin ulos. x pitää minua aloillani, ja Peikko piiskaa. Kaivaa laatikosta jotain. Meillä on käytössä tällainen vehje, jos toi ei suostu tottelemaan. Tiedän, että Peikon kädessä on bastardo. Hän naputtelee sillä takapuoltani ja lyö siihen yhden kovan iskun. Kirahdan kivusta.

Peikko ja x kyykistyvät. Laita sormet vaan tänne, kyllä tänne mahtuu kahdet ihan hyvin. Minulla on kahden miehet sormet sisälläni ja olen todella täynnä. Hyrrä klitoriksella. Saisiko narttu laueta, kiltti, kiltti, kiltti! Ja narttu laukeaa, monta monta kertaa.

*****

Minut siirretään sängylle poikittain. Pääni roikkuu lievästi sängyn reunan yli – tiedän jo, mihin suutani aiotaan käyttää. Saan kahleet nilkkoihini. Kädet pujotetaan polvitaipeiden alta, ja jalat levitetään auki. Kädet ja jalat sidotaan tiukasti sänkyni jalkoihin. Olen niin tiukassa paketissa, että en pysty liikkumaan lainkaan.

Sidottuna käyttöä varten

Peikko nai minua suuhun samalla kun x on jalkovälissäni nuolemassa minua. x:n sormet ovat sisälläni. x ja Peikko kommunikoivat koko ajan ikään kuin minua ei olisi. Tarviitko sä lisää liukkaria? En mä, kyllä tänne pari sormea menee ihan hyvin. Onko sulla kumihanskoja, niin voitais kokeilla fistausta? Ei. No ei sitten viitsi, etteivät mun kynnet raavi. Vaihdetaanko paikkoja? Joo. x on suussani, Peikko jalkojeni välissä. Oletko sä ennen nähnyt livenä, kun nainen squirttaa? En. Katso, täältä sitä tulee vaikka kuinka paljon. Peikko valuttaa nesteitäni käsistään vatsalleni. Tätä vaan tulee ja tulee, just niin paljon kuin mä haluan. Lentääkö siltä kanssa oikein kunnolla? Kyllä siitä joskus suihkuaa.

*****

Muistikuvat ovat enää vain hajanaisia. Jossain kohtaa x lähtee, ja jäämme Peikon kanssa kahden. Tuskin tietäisin enää nimeäni, jos sitä minulta kysyttäisiin. Olen Peikon jalkojen välissä, ja olemme jo hiukan rauhoittuneet. Peikon otteet ovat lempeät, kun hän vetää minut päällensä. Saisinko mä kiltti tapin? No, tuo se tänne, niin laitetaan. Ota nyt se hyrrä samalla mukaan, kun sä kohta kuitenkin vingut sitä.

Tärisen Peikon päällä, ja olen irti kaikesta. Voisitko sä kulta käskeä mua leikkimään itseni kanssa? Kuulen kysyväni. Asia, jota olen halunnut jo pitkään tehdä, mutta en ole pystynyt. Nyt millään ei ole enää mitään väliä, rajat ovat merkityksettömiä.

Peikko kiskaisee minut selälleni, josta kömmin puoli-istuvaan asentoon. Minun leikkiasentooni. Millä sä haluat leikkiä? Saan pyytämäni dildon toiseen käteen ja toiseen käteeni hyrrän. Mä laitan sulle varmuuden vuoksi vähän liukkaria. Peikko pitää minua tiukasti hiuksista kiinni ja katsoo silmiin. Katse siirtyy jalkoväliini. Kiltti, älä katso sinne. Mä katson juuri niin paljon, kun mua huvittaa. Orgasmi tulee nopeasti. Kysyn lupaa laueta, ja tulen lujaa Peikon silmiin katsoen. Peikko tulee päälleni ja laukeaa sisälleni.

Hengitämme yhdessä. Ainakin luulen hengittäväni. Peikko silittelee minua takaisin tähän maailmaan. Jossain kohtaa jaksan käydä suihkussa. Syömme Peikon kanssa melko hiljaisina. Kummallakin on nälkä, ja kumpikin on omissa ajatuksissaan. Tunnen, miten alan täristä. Menemme takaisin sänkyyn, ja purskahdan itkuun. Itken pitkään Peikon kainalossa. Itku vain tulee, kuten usein rankemman leikin jälkeen. Makoilemme ja juttelemme tapahtuneesta. Peikko kertoo leikin suunnittelusta ja keskusteluista, joita on sen tiimoilta käynyt sekä itsensä että muiden osallisten kanssa. Kyselee vointiani, minä kyselen hänen. Kumpikin voi hyvin, mutta sulateltavaa on paljon.

Silittelen hajamielisenä Peikon kalua, ja kohta olen taas hänen jalkojensa välissä. Nyt seksi on hellää. Peikko rakastelee minua rauhallisesi minun hyrräillessä samalla itseäni. Kerron Peikolle, että haluaisin vielä tulla varsidildolla ja hyrrällä. Peikko laukeaa kauniisti sisääni. Sä saat sitten itse käyttää hyrrää. Hän nappaa varsidildon, työstää sillä hetken minua, ja laukean huutaen. Sammutan hyrrän, ja olen juuri ottamassa sitä jalkojeni välistä pois. Antoiko joku sulle luvan sammuttaa sen? Napsautan hyrrän takaisin päälle. En oikeasti tiedä, kuinka monta kertaa tulen. Jossain kohtaa Peikko ottaa hyrrän käteensä ja jatkaa leikittämistäni. Jatkaa ja jatkaa. Olen niin rättipoikki ja käytetty, että en voi muuta kuin laueta ja laueta. Pyydän Peikko lopettamaan, kunnes taas laukean. Jossain kohtaa minuun alkaa sattua väärällä tavalla, ja sanon, että nyt sattuu liikaa. Peikko uskoo ja lopettaa, turvasanaa ei tarvita. Ilman kipua hän olisi todennäköisesti nainut minut tajuttomaksi. Nyt olen sitä vain puolittain. Huomaan taas itkeväni.

*****

Loppuillan vain makaan Peikon vieressä enkä jaksa liikkua. Edes nostaa kättäni. Ajatukseni ovat yhtä sekasotkua. Mieleeni nousee välähdyksiä tapahtuneesta, mutta en pysty erittelemään ajatuksiani. Keho tuntuu raskaalta. Käytetyltä. Jyrän alle jääneeltä.

Peikko tekstailee x:n kanssa ja varmistelee, että myös hänellä on kaikki kunnossa. Ja hänellä on. Pyydän Peikkoa kiittämään x:ää ja kertomaan, että olen häneen yhteydessä, kun taas joskus pystyn liikkumaan. Illalla uni ei tule vaikka olen aivan poikki. Joudun turvautumaan lääkkeeseen.

*****

Seuraavana aamuna herään aikaisin. Olen nukkunut hyvin. Keho ja lihakset ovat kuitenkin niin kipeät, että otan buranan ja myöhemmin magnesiumia. Tankkaan paljon kahvia.

Tätä kirjoittaessa tapahtuneesta on vajaa vuorokausi aikaa (julkaisu reilu viikko tapahtuneesta). Käyn edelleen puoliteholla, eivätkä ajatukseni ole kovin jäsentyneet. Kirjoittaminen auttaa onneksi hahmottamaan tapahtumia ja ajatuksiani.

Kokemus oli minulle hieno – toivottavasti se oli sitä kaikille osapuolille. Vahvimpana muistona ja tunteena minulla on tällä hetkellä kahden miehen kädet yhtä aikaa sisälläni. Luulen, että haluan kokeilla tätä toistekin.

3 kommenttia:

  1. Mä olen sanaton. Sydän hakkaa tuhatta ja sataa tuon lukemisen jälkeen. Uskomatonta. Hieno teksti. Ja hieno kokemus, varmasti.

    VastaaPoista
  2. Minä olen haukkonut henkeäni jo monen merkinnän ajan, ihanaa että tämä seikkailu sai arvoisensa päätöksen! :)

    Teidän leikit ja fantasiat on sellaisia, että musta tuntuu välillä kuin kirjoittaisitte mun salaisimpia haaveita todeksi.

    VastaaPoista
  3. Huh mikä kokemus varmaan, jotenkin aivan loistavasti kirjoitettu. Saisipa joskus olla noin käytettynä, mutta minua tuskin Neiti jakaa, ja enkä taida olla siihen itse edes valmis ;) Hienosti kirjoitettu, kiitos!!

    VastaaPoista