maanantai 3. maaliskuuta 2014

Blondi: Reisille. Kirjaimellisesti.

Olen kaivannut piiskaa. Sellaista suloista kipua. Joka laittaa minut paikalleni. Sinne, minne kuulun. Sellaiseen ei ole pitkään aikaan ollut halua. Kummallakaan. Olemme keskittyneet rakentamaan yhteistä elämää ja kotia. Pesineet. Kipu on tuntunut hyvin vieraalta siinä kuviossa.

Tänään Peikko nappasi laatikosta kuitenkin kaksi lempipiiskaani. Bambukepin ja nahkalätkän. Peikko purki ensin minusta pahimmat paineet näin menkkaviikon lopulla naimalla minulle varsidildolla ja hyrrällä ison kasan orgasmeja. Orgasmit tuntuivat niin intensiiviseltä, että en ollut varma mihin edellinen loppui ja mistä seuraava alkoi. Niinpä en tajunnut kysyä lupaan kuin murto-osaan laukeamisista. Peikko oli jo aiemmin naputellut  minua hyvän tovin sisäreisille ja hävylle bambulla. Vastaukseksi hän sai vain tyytyväistä huokailua ja yninää. Rytmikkäitä, pieniä naputuksia. Juuri sellaisia, mistä eniten nautin. Olin kysynyt aikaisemmin lupaa siihen, että saisin katsoa, kun minua piiskataan. Lupaa ei kuitenkaan myönnetty.

*****

Nyt Peikko kuitenkin istuu jalat auki ja nojaa selkänsä sängyn päätyyn. Vetää minut jalkojensa väliin. Lähes syliin. Käskee minua avaamaan jalat. Apposen auki. Kuljettelee bambua edes takaisin sisäreisillä. Pitää toisella kädellä tiukasti leuastani kiinni. Katsothan sä nyt? Kyllä mä katson. Naps, naps. Bambu piirtää kauniita punaisia juomuja reisiini. Sä olit kulta äsken vähän tottelematon. Kun sä laukesit viisi kertaa, ja kysyit lupaa vaan kolmeen. Se on melko huono saldo. Sä saat nyt kuitata sen kymmenellä iskulla. Ja sä lasket iskut. Ymmärsitkö sä? Ymmärsin. Laskenko mä yhdestä kymmeneen vai kymmenestä yhteen? Saat itse päättää.

Reiteni ovat jo hyvin lämmitellyt. Kipu tuntuu silti melko kovalta. Ei kuitenkaan sietämättömältä. Ensimmäiset viisi iskua katson tiukasti reisiäni ja bambun lyöntejä reisilläni. Sitten kallistan päätäni taaksepäin ja siirrän katseeni Peikon silmiin. Koska kuten aina, ne kannattelevat minua parhaiten.  Saan koota itseäni riittävästi iskujen välillä. Reidet yrittävät painua kiinni jokaisen iskun jälkeen, mutta muistan aina avata ne uudelleen. Vihdoin olen laskenut kymmeneen. Peikko silittelee minua hetken ja kehuu hyväksi tytöksi. Kunnes vetää minut jalkojensa väliin. Kuulen Peikon kasaavan tyynyjä selkänsä alle ja tiedän hänen katselevan naidessaan minua suuhun. Lopulta hän tulee päälleni ja nai itselleen orgasmin.

Kun Peikko vetäytyy sisältäni, on hän aivan veressä. Ai, ne menkat olivatkin mulla. Kumpikaan meistä ei jaksa nolostella verta. Peikko käy pikaiseen suihkussa, minä hänen jälkeensä pesemässä itseni. Ryömin Peikon kainaloon. Olen edelleen fiiliksissä, ja pyydän saada lisää piiskaa. Voi kulta, kun sä et enää tänään saa. Hellittelemme pitkään sängyllä. Nousen istuma-asentoon ihailemaan viiruja reisissäni. Istun sängyllä lähes lotusasennossa reidet auki. Puhumme yleisellä tasolla piiskaamisesta. Siitä, millaisesta piiskaamisesta nautin. Musta on kulta ihanaa, kun sä piiskaat mun rintoja...

Peikko ottaa nahkalätkän käteensä ja alkaa naputella sillä rintojani. Nojaudun taaksepäin ja nautiskelen, kun lätkä kiertää rintojani, osuu välillä kylkiin. Kun Peikko on käsitellyt kummatkin rintani, siirtyy hän jo entuudestaan punaisiin reisiini. Hetki on jollain tavalla oudon hellä ja intiimi. Lämpimät reiteni ottavat nätisti vastaan piiskaa. Kumpikin reisi saa omansa. Peikko viimeistelee reiteni vielä kämmenillään. Nautin, hengittelen ja ynähtelen hiljaa. Noin, nyt sä olet valmis. Makaamme sängyllä pitkään sylikkäin.

3 kommenttia:

  1. Moi. Löysin bloginne etsiessäni sperma-aiheisia juttuja. Itse kiihotun miehenä ronskista spermaan liittyvästä puheesta. Esim. pallit täynnä proteiini-ja vitamiiniannosta naiselle, parhainta ihovoidetta :) jne. Kumminkin seksissä pitää olla myös rakkautta ja lämpöä paljon. Sellaista iloista ja kuumaa leikkiä. Hieno asia että on myös spermasta pitäviä naisia. Itselleni esim. naisen päälle laukeamiseen ei liity minkäänlaista alistamisen tarvetta. Siinä kiihottaa vain se että hehkeä nainen näkee ja koskee miehiseen aineeseen. Bloginne tuo hymyä arkeen. Jatkakaa samaan malliin.

    VastaaPoista
  2. Hei ja kiitos kommentistasi! Täältä niitä spermajuttuja löytyy ;). Vaikka ei ehkä kovin ronskeja sellaisia. Ja, kyllä - meitä erilaisista eritteistä pitäviä naisia löytyy. Itselleni ehkä kuola ja sperma ovat ne kiihottavimmat ehkä juuri tuossa järjestyksessä.

    //blondi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos nopeasta vastauksesta. Kysyisin oletteko kokeilleet (miehesi siis) jotain keinoa millä lisätä sperman määrää? Itse syön tällä hetkellä Volume 500 luontaistuotetta ja määrä on ehkä vähän lisääntynyt. Tosin lauettuani en enää välitä spermasta. Mutta se tunne kun pussit ovat täynnä on rietas.

      Poista