keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Blondi: Roiskeita

Kotiudun perjantaiyöllä kolmen päivän työmatkalta rättipoikkiväsyneenä, mutta myös monta onnistumisen kokemusta takana. Lauantai menee puolilla valoilla. Nukun onneksi pitkään, joten jaksan nauttia kauniista auringosta ja todennäköisesti tämän vuoden viimeisistä lämmöistä. Olemme Peikon kanssa seuraamassa lapsen juoksutapahtumaa, joten ulkoilua tulee runsaasti. Lapsella jälkeenpäin muistona mitali kaulassa ja syysauringon jättämät rusketusraidat selässään.

Lapsi kömpii illalla jo puoli yhdeksältä nukkumaan, Peikko suuntaa pervobileisiin ja minä kerrankin viisaana jään kotiin. Nautin rauhallisesta illasta, menen ajoissa nukkumaan. Havahdun kun Peikko tulee, aikaisin hänkin ja vaihdamme päällimmäiset bilekuulumiset. Nukahdan Peikon kainaloon ja herään aamulla levänneenä.

Olemme sopineet sunnuntaiksi seksitreffit. Lapsen tiivis harrastaminen mahdollistaa meille säännöllisesti kahdenkeskistä aikaa, jolloin seksistä voi nauttia kovaäänisesti ja vapaasti. Koska perheemme on autoton, ketään ei kuljetella minnekään ja teini suuntaa aina omin voimin harrastuksiinsa (jos tämä olisi perheblogi, niin kirjoittaisin lasten harrastuskuljetusrumbasta ihan oman postauksen...).

*****

Kun ovi sulkeutuu, olen jo kiskomassa Peikolta housuja pois jalasta. Puramme ensin toinen toistemme paineet – mukana menossa tällä kertaa hyrrä ja kolme dildoa. Peikko laukeaa nopeasti peppuuni, mutta minun orgasmini antaa odottaa itseään, mutta tulee lopulta itkun saattelemana. Kihnaan pienen hengähdystauon jälkeen Peikossa. Vien hänen kättään poskelleni. Peikko alkaa lämmitellä poskiani. Silittelee, taputtelee, lopuksi läpsii. Nappaa minua hiuksista kiinni ja vie pääni jalkoväliinsä.

Sitten tapahtumien järjestys sekoittuu mielessäni. Muistan, että Peikko tulee kauniisti päälleni, sisääni. Sitten käteni ovatkin jo lukittu hänen polviensa alle. Seuraava muistikuvani on siitä, kun Peikko huohottaa raskaasti, kiihottuneena ja sylkäisee kasvoilleni. Todennäköisesti minulla on silmät auki. Ensimmäisen kerran, kun hän ylipäätään sylkäisi minua, hän lähinnä valutti sylkeä kasvoilleni. Nyt kyseessä on toinen kerta ja sylkäisy on voimakas. Tunnen märkää kasvoillani ja valun välittömästi omaan tilaani. Sä olet kulta mun panopuu. Jota mä voin käyttää ihan miten mä haluan. Toinen sylkäisy. Jonka jälkeen en muista enää mitään. Jossain kohtaa hoen, että kiltti voisitko laueta mun päälle. Ja näin tapahtuu. Peikko laukeaa alavatsalleni. Hieroo spermaa syljestä jo märkiin kasvoihini. Läpsii lujasti. Sano mulle, mikä sä olet. Laitan silmät kiinni ja vedän henkeä. Tiedän, että pystyn toistamaan Peikon sanat, mutta helppoa se ei ole. 'Mä olen panopuu.' Sanon hiljaisella äänellä. Kenen panopuu sä olet? 'Mä olen sun.'

Leikki on tältä erää loppu, ja Peikko vetää minut kainaloonsa. Ja mä myös rakastan sua todella paljon. Sä voit olla mulle rakas, ja silti välillä mun panopuu. Tärisen holtittomasti, ja Peikko silittelee mieltäni tasaiseksi. Hetken levättyäni saan käskyn käydä pesemässä lelut. Mutta sä peset sitten vain lelut, et muuta. 'Mä haluaisin kulta pestä mun kasvot.' Pyydän, että saisin pestä kasvoni, koska olemme sopineet arkisesta kauppareissusta iltapäiväksi. Sperma ja sylki kasvoilla tuntuvat haastavilta julkisella paikalla. Sä pärjäät kulta ihan hyvin, ei kukaan näe mitään. Paitsi ne, jotka leikkii samanlaisia leikkejä. Ne näkee sun häpeästä punaiset posket.

Kauppareissu sujuu hyvin. Pyöräilemme kauppaan rauhallisesti yhdessä. Keskustelemme samalla häpeäleikeistä. Sussa on kaksi puolta. Sellainen orgasmityttö ja sitten toi häpeästä nauttiva panopuu – kiteyttää Peikko ytimekkäästi.

1 kommentti: