keskiviikko 7. toukokuuta 2014

Blondi: Mä en kestä...

...miten lujaa mä orgasmoin uuden hyrrän kanssa. Hauskaa, että uuden hyrrän myötä on löytynyt myös uusia tapoja laueta. Tai lähinnä asentoja. Olen aina rakastanut laueta Peikon päällä – Peikko minun sisälläni. Vanhan hyrrän kanssa sain hakea sopivaa asentoa pitkään ja hartaasti, ja siltikin jäin lähes poikkeuksetta roikkumaan ja fiilistelemään – ei orgasmia. Ne muutamat kerrat, kun onnistuin, oli orgasmi tajunnanräjäyttävä kokemus. Sellainen, joka lähtee nilkoista ja huuhtoo läpi koko kehon. Jättäen jälkeensä raukeuden ja autuaan hymyn kasvoille.

Uusi hyrrä antaa minulle tällaisen orgasmin lähes poikkeuksetta. Peikko sisälläni, Peikon sormet tekemässä työtä nänneilläni ja hyrrä klitoriksellani. Tai ei se ole suoraan klitoriksella, kun se on niin tehokas, ettei sitä voi pitää siinä. Kiltti, kiltti kiltti, saisinko mä tulla? Ja sitten jo tulenkin.

Puhuimme tänään Peikon kanssa pitkään orgasmeista. Minun orgasmeistani. Miten nykyään tulen kylläiseksi jo yhdestä orgasmista. Miten kylläisyyden tunne viipyy kehossa ja mielessä usein monia päiviä sen sijaan, että haluaisin heti lisää. Miten en useimmiten edes haluaisi laueta toista kertaa, vaan jäädä fiilistelemään siihen yhteen orgasmiin. Joskus tämä suodaan minulle, toisinaan taas ei. Tänään oli sellainen ei-päivä, jolloin Peikolla oli halu käyttää minua ja saada minut laukeamaan monta kertaa.

Käytettyäni minut rättipoikkiloppuun Peikko tuli päälleni. Olin märkä ja tahmainen omista nesteistäni sekä liukuvoiteesta. Peikko nai itsensä lähes orgasmiin. Sotketaas sua vähän lisää. Siirtyi kaulani kohdalle ja runkkasi itselleen orgasmin ja laukesi kaulalleni ja rinnoilleni. Levitti kuuman sperman keholleni, kasvoilleni ja hiuksiini. Hellitteli sotkuiseksi tytöksi. Antoi minun hengähtää vähän, mutta veti minut sitten jalkojensa väliin nuolemaan itsensä puhtaaksi.

Pesin lelut ja itseni. En kuitenkaan aamulla jo pestyjä hiuksiani, koska ajatus Peikon spermasta hiuksissani on äärimmäisen kiihottava. Jotain joka ei näy. Jotain, jonka vain minä tiedän. Huomenna esiinnyn haastateltavana ja valokuvattavana uuden työpaikan julkaisua varten. Siistinä, huoliteltuna, asiallisena, hiukset edelleen pesemättä. Ja nautin tunteesta, että olen omistettu, sotkettu ja käytetty. 

4 kommenttia:

  1. Spermaa hiuksissa tyylikkäällä naisella. Todella kiihottava ajatus. Olen muuten vitsaillut aiheesta tutun kampaajan kanssa. Hän naureskeli, että sehän voisi olla hyvää kosteushoitoa hiuksille. Kiitos kuumasta tekstistä :)

    VastaaPoista
  2. Mistä tuollaisen wandin saa? Mulle kans.. Nykyinen on turhan tehoton..

    VastaaPoista
  3. Hyrrä on McHurtista, linkki alla. Suosittelen kauppaa, saksalaista laatua ja täsmällisyyttä :). Ps. Hyrrä ei ole ladattavaa mallia, mutta siinä on pitkä johto.

    http://www.mchurt.eu/product_info.php/info/p276_Wicked_Wand_Silicone_Massager.html

    //blondi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Olen miettinyt Europe Wandin hankintaa, mutta on niin helkkarin kallis ja pelottaa, että se ei ole edellistä ihmeempi hinnasta huolimatta, mutta tuo voisi olla ihan hyvä vaihtoehto.. Tosin loppupeleissä päädyn varmaan kuitenkin uteliaisuuttani hankkimaan molemmat..

      Poista